Wednesday, May 19, 2010

KALUT...KALUT...KALUT...

Sorry...
Sorry kat siapa nih?
Kat sesapa yang rasa aku ada wat salah kat dya...
Well....sebelum tuh aku nak tanya...
Ada ka sesiapa yang nak tuntut janji aku?
(Kalau nak tau janji apa...sila rujuk post yang sebelumnya, ya...)
Ada tak? Sesiapa yang berkenaan...sila tunjukkan muka di hadapan aku...
Tak ada?? Fuhh...nasib baik...
Sebenarnya aku memang sibuk mengalahkan menteri mulai minggu nih...
Yala...cuba bayangkan...
16 Mei...hari guru tuh....aku bertunang...
17 Mei, aku dapat laporan yang aku kena daftar seminggu awal kat city edu sebab ada minggu orientasi...
Dah dapat biasiswa private nih...
Nak kena cari saksi dengan penjamin yang pelik...
Terpaksa tunggu pak su balik dari Hong Kong sebab ada seminar..
Pagi nih baru dya balik...
Aku dahla start orientasi 21 Mei... apa pun tak siap lagi nih...
So...lepas dua minggu baru nak free...
Hush..rasa macam tak mau ja sambung ngaji...
Tapi, tak boleh...
Takkan aku nak bagi anak dara orang makan pasir kot tahun depan...
Masalah...So...kawan2...janganlah contohi aku..ya??
Susahlah kawen muda2 ni...
Terjerat leher aku...
So...salam...see another two weeks okey??
Daa!!!~

4 comments:

yui said...

kawin muda byk faedahnyer....byk jugak cabarannyer...uhuhuhu

hg janji sesuatu ngn aku...ingat x?

Nurusaurus said...

btw, sambung dlm course apa?

Nurusaurus said...

Kawen tahun depan???!!!! \0/

Amir Najmi said...

nurul : major in architecture and minor in business administration...
la...tak baca post sebelum ni ka?

yui : janji apa??